יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

מפגש פתיחה – בית ספר יחדיו באר שבע


בקבוצה 9 נשים ו10 תלמידי כיתות ד-ו שנבחרו על פי מכרז. התלמידים הגישו מועמדות לתפקיד חונך בתכנית הקשר הרב דורי וזכו.
בקבוצת המבוגרות 2 ממשיכות משנה שעברה, 2 מעמותת ידיד לחינוך וחנה שבעבר הייתה גננת פגשה בקבוצה 3 תלמידים שלמדו אצלה בגן – לב, מיטל ונעה.
אסנת שופן-מנהלת בית הספר וקרן הסגנית ברכו את המשתתפים, שמו דגש על הקשר בין בית הספר לקהילה ואיחלו הצלחה לכולם.
במשחק ההיכרות נשאל כל משתתף למה הצטרף לתכנית?
 
מדברי הילדים:
*      אני אוהב ללמד
*      אני טובה במחשבים
*      אני אוהב ללמד ולעזור
*      אני בשנה האחרונה בבית הספר וזו הזדמנות אחרונה שלי לתרום
*      אני אוהב מחשבים
*      אני יכולה להסביר הרבה פעמים עד שיבינו
*      אוהב לעזור לזולת-רציתי כבר בשנה שעברה אבל לא היה מקום

מדברי המבוגרים:
*      אני רוצה ללמוד מהילדים מה שחסר לי
*      כייף לי עם הילדים

*      כגננת טיפחתי את הילדים במשך שנים רבות עכשיו אני רוצה שהם ילמדו אותי
*      עולם חדש בשבילי
*      אני רוצה לדעת מחשבים-מעצבן אותי שאני לא יודעת
*      דרך המחשב והאינטרנט אפשר למצוא דברים בקלות


כל משתתף קיבל תיקייה עם התכנית ולו"ז המפגשים-בהמשך יתווספו לה דפי הסבר שיינתנו במהלך השיעורים

המפגש הסתיים במשחק הבועות בו תרגלו המבוגרים שליטה בעכבר.

בהצלחה לכולם ובמיוחד למירב אלפסי מובילה את התכנית בבית הספר.

אין תגובות: