יום שלישי, 28 בינואר 2014

חבר מביא חבר - בביה"ס יהל"ם, רמת גן

בבית הספר יהל"ם , חבר מביא חבר !
המורה מובילת התכנית קרן מספרת , התחלנו השנה את התכנית עם תשעה אזרחים ותיקים, ותוך מספר מפגשים הוכפלו מספר משתתפי התכנית , הותיקים הנלהבים , ספרו על התכנית לחבריהם וכל אחד הביא עוד חבר.
התחלנו את המפגשים הראשונים בלימוד כלים בסיסיים, השנה נושא המפגשים הנבחר הוא "שירים שאהבנו",  האזרחים הותיקים בהנחיית התלמידים ציינו את יום הולדתו של ח.נ.ביאליק,בפעילות יחודית ובהמשך בשיריו של אריק איינשטיין.

27.1.14, מנהלת התכנית, תמי גרין , הציגה את המאגר הלאומי של סיפורי מורשת , בבית התפוצות והנחתה את התלמידים והותיקים בתהליך התיעוד ולמידת חקר.והחל משבוע הבא , אנו מתחילים בתיעוד סיפורי מורשת.
27.1.14
 













 
התלמידה אפרת עובדיה והאזרחית הותיקה אסתר זלצר
ותיקה, אסתר זלצר: "שמעתי על התכנית מחברה שלי שמשתתפת "חבר מביא חבר", זה  הדבר הכי נהדר, בכל שלב אפשר להצטרף לתכנית ולהשתלב , התלמידים מלמדים אותנו בקצב שלנו, התלמידה אפשרת שמלמדת אותי היא מורה בחסד, מדהימה ! "
התלמידה אפרת עובדיה: " זה כייף  ללמד, זה נותן לי תחושת העצמה, מנהיגות !"

התלמידה אפרת עובדיה והאזרחית הותיקה אסתר זלצר

"סבתא מאומצת"
התלמידה דנה שאול עם הותיקה נהיד חורמרו
התלמידה דנה שאול מספרת: " סבתא שלי עובדת , ונהיד היא המטפלת שלנו בבית לכן החלטתי להזמין את נדין להשתתף בתכנית. אני מלמדת אותה כלי וורד , גלישה באינטרנט, פיקאסה ועוד כלים.
חורמרו נהיד הותיקה: " דנה , מקסימה, מהממת  ומורה 10 !"


בית הספר יהל"ם, תשע"ד מנהלת בית הספר: עפרה ויסמןמורה מובילת תכנית : קרן אזולאי
 

אין תגובות: