יום שלישי, 14 בינואר 2014

סדר ט"ו בשבט, בית ספר רבין, פרדס חנה

בית ספר רבין מפרדס חנה משתתף זו השנה השנייה בתכנית הקשר הרב-דורי. השבוע ערכו תלמידי בית הספר סדר ט"ו בשבט יחד עם ניצולי שואה ואזרחים ותיקים אחרים.

תלמידי כיתה ה1, עם המורות מיה אלעזר ורויטל בלזר בוסי, הגיעו למועדון "קפה אירופה". כבר בכניסתם של הילדים הם חילקו שקיות עם פירות יבשים וברכה אישית לכל ניצול. הכיתה הכינה טקס עם קטעי קריאה, נגינה, שירה, מופע עם כלב מאולף ועוד.

ליאורה פרבדה, מנהלת בית הספר, בירכה את המשתתפים ואמרה שהילדים התרגשו מאוד לקראת בואם. גם במהלך המפגש ניכר היה כי הקשר עם באי המועדון משמעותי להם ולילדים.
 
 
תלמידי כיתה נוספת, כיתה ו', בהובלתה של המורה מורן שחף, הגיעו למרכז אור - מרכז יום לקשיש. יחד חגגו הילדים והאזרחים הוותיקים את סדר ט"ו בשבט בטקס קצר ולאחריו יצאו לנטוע עצים בחצר המרכז. ההתרגשות הייתה גדולה.

ליאורה, מנהלת בית הספר, מספרת על המשך התכנית: ביום השואה הבינלאומי 27.1.14 אנו מתכננים לערוך מעין "שולחנות עגולים" עם ניצולי השואה ותלמידי שכבה וי בהנחיית נחום גנסרסקי - מתנדב במועדון. במחצית השנייה - כיתה ה1 ייפגשו עם ניצולי השואה בבית ספרנו במשך מספר מפגשים ויתעדו את סיפור חייהם בכלים דיגיטליים.

אכן פעילות מבורכת!

 

אין תגובות: