יום חמישי, 4 בפברואר 2016

שעה של התרוממות רוח העניקה לנו עדנה כהן במפגש הסיום בחט"ב "אחרון הבילויים", ראשל"צ

התכנסנו בבוקרו של יום שישי לסכם את מפגשי מחזור א' בחט"ב "אחרון הבילויים", ראשון לציון בהובלתה של עדנה כהן, ספרנית ביה"ס.


היתה זו שעה של התרוממות רוח! באווירה חמה ונעימה, פתחנו את המפגש בשירה בציבור, המנהלת ליזה סורדו, ברכה את התלמידים והמשתתפים ובעיקר את עדנה שהשקיעה רבות להכנסת התכנית לביה"ס והשכילה להובילה בהצלחה כה רבה!

התלמידים קראו קטעי קריאה ואף המחיזו בחן רב את האגדה "חוני ועץ החרוב" בעיבודו של אורי אורבך ז"ל, כשהמסר: 
"כָּל אֶחָד צָרִיךְ לִדְאֹג גַּם לַדּוֹרוֹת הַבָּאִים. אִם אֲנַחְנוּ רַק נִתְפַּלֵּל וְלֹא נִטַּע עֵצִים – לֹא נוּכַל לְהַפְרִיחַ אֶת הָאָרֶץ."


עפרה ישראלי, מנהלת ארצית של התכנית, כבדה אותנו בנוכחותה ונשאה ברכתה. וכל אחד מהמשתתפים שיתף במעט בסיפורו האישי, כך הצלחנו לקבל עוד טעימות מסיפורי הדור הנפלא הזה ולהתרגש מהם מאוד!
נציגים מקבוצת הוותיקים ברכו והרעיפו מחמאות ותודות לביה"ס, לתכנית ותלמידים ובמיוחד לעדנה.
הילדים הנפלאים חזרו וציינו כי אינם רוצים שתסתיים התכנית וכי יתגעגעו למפגשים עם החברים שרכשו, עם הוותיקים וכמובן עם עדנה!
עדנה חתמה את המפגש כשהיא מציינת מה היא לוקחת מכל אחד מהמשתתפים באופן אישי. בדרכה המיוחדת, המסורה, המעמיקה, הקשובה, המעניקה יחס אישי, הצליחה עדנה לתת נופך כל כך מיוחד לתכנית ולמפגשים שכולם פה אחד, וותיקים וצעירים ציינו כי מצטערים כי הסתיימו.
כל אחד מהמשתתפים קבל תעודת הערכה ושי מקסים לכבוד ט"ו בשבט.



התלמידים מלאו משובים בסיום התכנית והם היו מאוד חיוביים. רובם כתבו שלא היו מספיק מפגשים ושהם היו שמחים שהתוכנית תמשיך עוד, שהיא נגמרה מוקדם מידי, שלמדו דברים חדשים על הסבים והסבתות שלהם. אחד התלמידים, שסביו היה מסורב עליה כתב שהוא עצוב עם סיום התכנית, כי היה כייף ומרגש לשמוע את הסיפורים של סבא וכן שנתן מעצמו כמה שיותר כדי שהכול יהיה טוב כשסבא שלו לידו. תלמיד אחר כתב שנתן את כל כולו למפגשים...שתלמידים משכבות אחרות שואלים מדוע לא הייתה עד עכשיו תכנית כזו בביה"ס ולא הייתה להם הזדמנות להשתתף בה. - כמה מרגש!






יישר כוח לעדנה, מחכים בקוצר רוח למחזור הבא!





אין תגובות: