יום שישי, 15 באפריל 2016

מחזור ראשון בבית הספר "בראשית" בית אלעזרי, בהובלתה של נטלי לוי - הגיע לסיום !


בית הספר "בראשית" בית אלעזרי ערך מפגש סיום לסיכום שנתה הראשונה של תכנית "הקשר הרב דורי" בהובלתה של נטלי לוי. בעידודה של אמירה ביבי מנהלת ביה"ס ואיילה אפרתי סגניתה - הופעלה השנה התכנית לראשונה בכיתה ו', עם תלמידים שזכו לארח במפגשים את הסבים והסבתות ולכתוב עמם את סיפור חייהם ולתעדם במאגר סיפורי מורשת.


מר דורון שידלוב, ראש המועצה האזורית ברנר, ברך את המשתתפים וציין כי הוא שמח שבית הספר מצטרף ומתחיל את המסורת בהפעלת התכנית המבורכת הקיימת כבר 6 שנים בבית הספר "בית אור" במועצה ומקדמת את הערכים אליהם מכוונת ומקדמת המועצה בשיתוף עם ראש מחלקת החינוך הגב' עליזה אילן.


אמירה ביבי, מנהלת בית הספר ברכה אף היא את המשתתפים אשר קיימו הלכה למעשה את מצוות "והגדת לבנך" והודתה לנטלי על הובלת התכנית בהצלחה רבה. 



הזיכרונות והחוויה נאספו לסרטון מקסים שהציגה נטלי שכלל גם את תמצית סיפורי החיים האיכותיים שפורסמו והונצחו במאגר והצטרפו כחלק מתצרף הסיפורים של העם היהודי.


המפגש כלל קטע נגינה של תלמידים, וברכות הדדיות שבירכו התלמידים משתתפי התכנית את הסבים והסבתות ונציגתם אחת הסבתות השיבה ברכה לנכדים. גם ההורים שהשתתפו במפגש חגיגי זה הוסיפו ברכתם וציינו את הקשר המיוחד שנרקם והתהדק בין שני הדורות בזכות המפגשים במסגרת התכנית וברכו על היוזמה.


מחנכת הכתה, חני אדרי, ספרה על ההתרגשות של התלמידים בסיומו של כל מפגש, כאשר חזרו ושיתפו את חבריהם לכיתה בחוויה המיוחדת העוברת עליהם. אין ספק שמתחיל פה משהו חדש ונפלא!
ולסיום חולקו תעודות למשתתפי התכנית תלמידים וותיקים. 








נאחל לביה"ס הצלחה בהפעלת התכנית גם בהמשך!

אין תגובות: