יום רביעי, 22 ביוני 2016

מפגש סיום - בית ספר ניל"י בזכרון יעקב

המשתתפים בתכנית שלנו, רגילים להפגש אחת לשבוע בספריה היפה של בית ספר ללימוד מחשבים ותיעוד הסיפור...אלא שהפעם זו היתה הפגישה האחרונה וגם הפרידה מתלמידי ח' היקרים שעולים לתיכון.

בדרך כלל אנחנו ממליצים לקבוצות לפתוח במשחק "קשרים ושורשים" עם חוט הצמר כמפגש הכרות, אבל במפגש האחרון סגרנו מעגל אחד גדול כשחוט הצמר עבר (יותר נכון נזרק) האחד מן השני והמקבל נדרש לענות על שאלה :

מבוגר - אם היית יכול לחזור לימי בית הספר, מה היית עושה ?
התלמיד - איזה סבא/סבתא תהיה כשתהיה גדול ?

מעניין היה לשמוע את התשובות שהדהדו במעגל...

התלמידים: אני ארצה לבלות זמן עם הנכדים שלי....הייתי רוצה להשתתף בקבוצת קשר רב דורי...
המבוגרים : הייתי משקיע יותר בלימודים....הייתי שמח לחזור לטיולי בית הספר עם כל החברים....לקשקש בהפסקה עם החברות ...

ובכן, העולם כמנהגו נוהג - זה שלומד, מחכה שזה כבר ייגמר וזה שבוגר, מסתכל לאחור ומתעגעגע...ואם נצליח ללמוד האחד מהשני, הרווחנו  !

חופשה נעימה לכל תלמידי ומשתתפי הקשר הרב דורי בניל"י !







מנהל בית ספר : יאיר בן שלום
מורה מובילה : ענבל ברגב

אין תגובות: