יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

תכנית הקשר הרב דורי - פתיחת שנה"ל תשע"ז

תכנית הקשר הרב דורי -  פתיחת שנה"ל תשע"ז 

תכנית הקשר הרב דורי יוצאת לדרך לשנתה ה - 16 במערכת החינוך והשנה ה - 6 במתכונתה החדשה בבית התפוצות בשת"פ פורה ומוצלח של משרד החנוך, המשרד לשיוויון חברתי ובית התפוצות
מאגר הסיפורים שלנו צמח וגדל השנה. אנו פותחים שת שנה"ל תשע"ז עם 6,500 סיפורי תיעוד בחרנו בכמה קישורים המתאימים לפתיחת שנת הלימודים החדשה


תכנית הקשר הרב דורי מאגר סיפורי מורשת
בברכת שנת לימודים פורייה
תשע"ז
חווית היום ראשון של סבא בכתה א'
רמת ישי, ביה"ס "ארזים". סבא אברהם זיתוני מספר ליהונתן:
זיכרונות ילדות של  סבא
"אני זוכר בתור ילד קטן בן 6 או 7 הגעתי עם משפחתי ממרוקו לצרפת בתאריך 11.6.1954 הגענו למעברת מנסי ליד קיבוץ מגידו. למחרת היום ההורים שלי לקחו אותי לביה"ס בכיתה א'....לא ידעתי לדבר עברית, הסביבה הייתה מוזרה מאוד לא הכרתי את הילדים והיה לי קשה להתחבר למקום ולסביבה".


המזכרת היחידה שנשארה לי מילדות, טופס רישום לכתה א'
טירת הכרמל, ביה"ס דגניה. שולי אלקיים מספרת:
"
מכיוון שביתנו הוצף בשיטפון – זו המזכרת היחידה שנשארה לי מילדותי, טופס רישום לכתה א".




אין תגובות: