יום שבת, 10 בספטמבר 2016

פתיחה חגיגית של הקשר הרב דורי באולפנה בעפרה במסגרת כיתת וותיקים


אליסה זילברשטיין מצטרפת השנה לתכנית בהתרגשות שמחה וגאווה.




אליסה שיתפה אותי במקצת מהדברים היפים שאמרו הוותיקים בפתיחה החגיגית והמכובדת שנערכה באולפנה בהובלתה:

ציפי-מאחלת לעצמי ליהנות כל השנה כמו שנהניתי היום.
ורדה-אני מתרגשת מפרויקטים חדשים הפרויקט הזה בוודאי ואני שמחה מהפרויקט הזה!!
מרים- אני שמחה להיות ותיקה בקהילה
יורם-אני חושב שהיוזמה היא מאוד חשובה .. וגם החברה הזו שאני לא מרגיש יוצא דופן בתוך בית הספר עם כל התלמידים הצעירים, אני נמצא בחברה טובה של מבוגרים.. ותודה רבה להנהלה .. התחלה טובה!!
בינה-כשהקב"ה נותן לנו כוח כל בוקר זוהי ממש ברכת שמיים.
איילה-אני מודה לקב"ה כל יום שזה לא מובן מאליו   שאנחנו  מסוגלים להמשיך לעבוד להמשיך ולהעניק .

וממשיכה לצטט את אליסה בתייחסותו של אחד הוותיקים לשיר של חלי ראובן/כלי מלא, שנקרא. 
שיר שמשאיר הרבה מחשבות והעיתוי של אלול מחדד את השאלות יותר..

רפי-"תמיד תחזירי כלי מלא תמיד תהיי כלי מלא". זה משהו מאוד עמוק שכל אחד צריך לחשוב על זה.. אייך להתמלא? במה להתמלא? ומה לעשות עם המלא הזה?

בהצלחה רבה






אין תגובות: