יום רביעי, 11 בינואר 2017

בי"ס האלה כפר מנחם - פתיחה חגיגית



אתמול, ביה"ס "האלה", שממוקם בקיבוץ כפר מנחם, יצא לדרך בשעה טובה ומוצלחת, עם תכנית הקשר הרב דורי. ביה"ס היסודי "האלה" נטוע בלב יישובים חקלאיים - קיבוצים ומושבים השייכים למועצה אזורית יואב, והוא מצטרף לרבים אחרים שמפעילים את התכנית השנה במחוז דרום.
פתיחת התכנית הייתה חגיגית, עם תפאורה נאה, כיבוד ושי שימושי לוותיקים. 
ראש המועצה האזורית יואב, הגב' ד"ר מטי צרפתי-הרכבי, הוזמנה לפתוח את הטקס. היא ברכה את משתתפי התכנית, והדגישה עד כמה היא אוהבת את התכנית בשל הערכים שהיא מייצגת, ובשל חשיבותה הערכית בחברה של היום.  
המורות המובילות, טל סטקלוב ושני ברושי, הכינו טקס מרגש בו הציגו את מהות התכנית ואת הערכים החשובים שהוא מוביל. תלמידי כיתה ד' הוזמנו הופיעו בקטע שירה מקסים. מנהלת ביה"ס, הגב' רונית חזן, קראה קטע מתוך השיר של יורם טהר לב "הסבתא בנגב" הממחיש את הפער בין הדורות, ואת הרצון של הדור הצעיר לקשר עם הדור הוותיק. 

בחלק השני התלמידים סיירו עם הוותיקים ברחבי ביה"ס וספרו על פינות חמד מעניינות, ותכניות ייחודיות שמתקיימות בביה"ס. בסיכום המפגש הוותיקים קבלו שי פנקס כתיבה לרשום את החוויות שיעלו מהמפגשים. התרגשתי, כמו תמיד, כאילו זו הפעם הראשונה, ובכל פעם החוויות הן מעניינות ומוסיפות נופך נאה לתכנית הקשר הרב דורי.

סבא ונכדה

מנהלת ביה"ס "האלה" הגב' רונית חזן
המורה המובילה טל סטקלוב

ראש מועצה אזורית יואב - ד"ר מטי צרפתי הרכבי
שני ברושי המורה המובילה את התכנית
סיור בפינה האקולוגית

משתתפי התכנית - וותיקים ונכדים

אין תגובות: