יום ראשון, 22 בינואר 2017

"שדות יואב" מפגש סיום מרגש של הקשר הרב דורי.

מידי שבוע אני מסקרת פתיחה מרגשת של תכנית "הקשר הרב דורי" באחד מבתי הספר שבתחום הדרכתי. 
הפעם היה זה מפגש סיכום חגיגי בערב בבית הספר "שדות יואב" של המועצה אזורית יואב. התכנית מראשיתה ועד סופה התבצעה במצוינות ובהקפדה על פי כל היעדים של התכנית, ואף מעבר לכך.
המורה, יפעת קורן, מובילה את התכנית בביה"ס מזה כמה שנים, ואף שמשה כמדריכה שנה אחת. באופן אישי, קיבלתי ממנה שיעור ודוגמה מצויינים כיצד ניתן להוביל את התכנית
באווירת חג וברוב הדר, התכנסו הסבים והסבתות הנכדים ובני משפחותיהם בחדר המורים של ביה"ס, שהיה מלא מפה לפה. 
ראש המועצה, הגב' מטי צרפתי-הרכבי, מלווה אף היא את התכנית בשני בתי הספר של המועצה, לא פספסה גם הפעם, והגיעה לברך את העוסקים במלאכה. 
הגב' לאה גינזבורג, מנהלת ביה"ס, נשאה דברים ודיברה בשבחיה של התכנית. יפעת יחד עם התלמידים, הכינו טקס קצר, בו הנכדים ספרו בהומור על בית סבא וסבתא והייחוד של כל אחד ואחת מהם בעיני הנכד או הנכדה. 
כמובן כדי שהאורחים יוכלו להתרשם מהחוויות שזימנה התכנית ,הוקרנה מצגת מרגשת עם תמונות מכל הפעילויות, כשהמצגת מלווה בשני שירים נפלאים "חלומות שמורים"/אהוד מנור, והשיר "אתם זוכרים את השירים" מאת יהונתן גפן.
להלך קישור לסרטון
https://youtu.be/r3T9bvyWJA4

גולת הכותרת של הערב חלוקת תעודות הוקרה לנכדים ולוותיקים ואוגדן עם הסיפור האישי של כל וותיק.
אחת הסבתות, מאירה, ברכה את יפעת על ליווי רגיש ומעורר התפעלות, והדגישה כי היא הייתה רוצה שהתכנית תימשך לאורך כל השנה. זו לי הפעם הראשונה שאני מלווה את תכנית הקשר הרב דורי, במקום מוכר ואהוב, ביה"ס שבו למדו ילדיי, והיה זה כמו לחזור הביתה.

מאירה עומרי ויפעת המורה המובילה

צבי הסבא ואיתן הנכד


 



הסיפור של הוותיק

תעודת הוקרה כמשתתף התכנית

אין תגובות: