יום חמישי, 9 במרץ 2017

הקשר הרב-דורי במסגרת חגיגות ה-80 - בית ספר אחדות, קריית מוצקין

בית ספר אחדות מקריית מוצקין - בית הספר הראשון בקריות - חוגג השנה 80 שנה להקמתו!
במסגרת חגיגות ה-80 מפעיל בית הספר מודל ייחודי של תכנית הקשר הרב-דורי בהשתתפותם של בוגרי בית הספר ותלמידים משכבה ו'.
במסגרת המפגשים יתעדו המשתתפים את סיפוריהם של בוגרי בית הספר בכתב ובווידאו, כאשר הסיפורים יתמקדו בזכרונותיהם מבית הספר, וכפי שנכתב באתר בית הספר: סיפורי הבוגרים הם סיפורו של בית הספר, ובסיפור בית הספר מקופל למעשה סיפור הקמת המדינה כולה!

האירוע המרכזי של חגיגות ה-80 ייערך ב 6.6.17 ובמהלכו יוקרן סרטון קצר המתעד את התהליך ואת הסיפורים.

מנהלת בית הספר: מור אורן
מוביל התכנית בבית הספר: איציק רון
תכנית הקשר הרב-דורי פועלת בקריית מוצקין בשיתוף פעולה עם מרכז משמעו"ת, בניהולה של ד"ר לאה גנור.


התכנית נפתחה בחגיגיות ביום שלישי 7.3.17, כאשר אל בית הספר הגיעו כמה מתלמידיו בעבר, שכל אחד מהם הוא איש רב פעלים בתחומו, וביניהם: ראש העיר מר חיים צורי, מנהל בית הספר בעבר מר מנחם שלגי, פרופסור אילן אלדר, הגברת פנינה פלד מנהלת בית הקשיש, הגברת שרה כהן שסיפורה המרגש נוגע גם בשואת יהודי אירופה, מר יאיר גנור שהפליא בסיפוריו, הגברת נילי אלגביש שהיתה תלמידה ומורה בבית הספר,  הגברת אורה שפירא בוגרת בית הספר שכיהנה בו כסגנית מנהלת, והגברת אורלי פולק הנמצאת בקשר רב שנים עם בית הספר, וסיפורה מנציח את סיפורו של בנה אלעד ז"ל שגם היה בוגר בית הספר.
מנהלת בית הספר ושרית יעקב, רכזת התכנית במחוז חיפה, בירכו את המשתתפים והציגו את התכנית ומטרותיה. מקהלת בית הספר פתחה את המפגש בשני שירים מרגשים והתלמידים חילקו למשתתפים הבוגרים ברכה ושי מרגש לפתיחת התכנית.
הצטרפותו של ראש העיר לקבוצה לוותה בהתרגשות של מפגש עם מכרים ותיקים. 




לאחר הפתיחה החגיגית פנו כולם להתחיל במלאכת התיעוד. המשתתפים ימשיכו להיפגש בשבועות הקרובים ואליהם צפויים להצטרף בוגרים נוספים, ביניהם דן תיכון - יו"ר הכנסת לשעבר, הרצל בודינגר שהיה מפקד חיל האוויר, אלי לוינר שכתב את המנון בית הספר, ועוד. 










תיעוד: שרית יעקב



תגובה 1:

יאיר גנור גרונדלנד אמר/ה...

שמחתי להשתתף באירוע המרגש והיפה מאוד הזה שמחבר בין דורות של בוגרים ותלמידים , וזאת החלק מחגיגות ה 80 לבית הספר - תודה רבה ליוזמים והמארגנים את הפעילות החשובה והייחודית הזו - פורים שמח ושבת שלום לכולם