יום שלישי, 4 באפריל 2017

סיומה של תכנית מרגשת ומשמעותית -ביה"ס הירוק בהוד השרון

ביום שישי התכנסנו למפגש סיום התכנית זו השנה ראשונה ,הוזמנו ונכחו כל הדורות ,סבים הורים ונכדים .
מקהלת בית הספר פתחה בשיר "איך שיר נולד"הכל היה חגיגי ומיוחד.

התכנית שהצליחה מאוד ונכנסה עמוק ללבם של  השותפים  ומשפחותיהם .

פתחה את המפגש מנהלת בית הספר מירב שדברה מהלב ....על משפחתה ,סבתה ,האין והיש ועל התכנית המיוחדת שנכנסה ללב בית הספר ,בית הספר מאמין בפליאה , ואכן התכנית הנה "פליאה" .

כותבת עינת בירמן המורה המובילה "זוהי אחת התכניות היותר מרגשות ומשמעותיות שהובלתי במהלך השנים שלי במשרד החינוך , היה לי העונג ללוות אותכם , התבוננתי בכם ודמיינתי את סבתי ואותי יושבות ומשוחחות ,עוברת איתה את המסע המיוחד שאתם עברתם .
המוטו שליווה את המפגשים ": רכושו האמתי של האדם הוא זיכרונותיו ,בשום דבר אחר אינו כה עשיר".

.

הציטוטים שנאמרו בתכנית על ידי הנכדים :
בילינו ביחד הרבה , אני מקווה שנמשיך .
לדעת שאני הראשון ששמעתי סיפורים מחייך .
למדתי ממך המון ,אהבתי לכתוב אתך ביחד .
התקרבנו .
כייף לי אתך בתכנית .
תודה שהגעת אלי לבית הספר והקדשת לי מזמנך.
אני מכיר אותך יותר טוב .

מקהלת בית הספר



                                               מצווה שלנו להוביל את תכנית הקשר הרב דורי

אין תגובות: