יום חמישי, 29 ביוני 2017

מפגש סיום בי"ס טוקאייר

בי"ס טוקאייר פתח את שעריו לתוכנית זו השנה השניה. את התוכנית מובילה הדר פוראין שעושה זאת במקצועיות,סבלנות אין קץ, ןמוטיבציה גבוהה. השנה השתתפו 3 ותיקים מהישוב בחן בו נמצא בית הספר.
את מפגש הסיום מכבדת בניכחותה שקד העו"ס הקהילתית שנרתמה לסייע לנו להפעיל את התוכנית.
את המפגש פותחת מנהלת ביה"ס הגב נירה פלד. נירה היא ה"בולדוזר" שמניע ועשתה הכל כדי לקיים את תוכנית הקשר הרב דורי בבית הספר.




       מנהלת ביה"ס נירה ומורה מובילה הדר


מדברי המנהלת: אני מתרגשת וליבי דופק. בשבילי זה חלום שהתגשם.אני שמחה לפעילות עם הותיקים של הישוב.הקשרים אתם הם משמעותיים וערכיים עבורנו.חשוב היה לנו להביא את חברי הקיבוץ לבית שלנו לילדים שאין להם קשר ביולוגי, ויחד עם זאת הצליחו ליצור קשרים הדוקים וחמים. הקשר במעמד של סבא ו"נכד" קרה כי היה רצון של שני הצדדים.
הדר המורה מובילה נרתמה בכל רמ"ח אבריה לטובת המטרה.
זהו מחזור שני ואנו חווים דברים מדהימים, סיפורים מרתקים והעיקר המפגש האנושי עם הילדים מרגש ברמות על ובשבילנו ערך עליון.
נירה מודה לכל אחד מהמבוגרים באופן אישי
לרחל על על הגעתה עם מאור פנים,
רחל הותיקה והדר מורה מובילה

לראובן שמגיע פעם שניה למרות הקושי הפיזי ושיצר קשר נפלא עם התלמיד אתו עבד
       ולשלמה שחוגג היום 80 ו והוא מפעל של ידע.



שלמה הותיק שהוא מפעל של ידע.
נירה מודה גם לשלושת התלמידים שהקשיבו בסבלנות רבה, התיחסו בכבוד למבוגרים  ובטוחני שזה יהיה חלק מחייכם.
נמשיך במסע הזה גם בשנה הבאה.
ותודה אחרונה היא מפנה למדריכה עדית מגן שהכירה בחשיבות הפעלת התוכנית בבית ספר זה, ולא הרפתה עד שהתוכנית יצאה לדרך. תודה על ההדרכה הצמודה והרצון לסייע בכל מה שנדרש.
מדברי הותיקים, שלמה :נהניתי לשחזר את ההסטוריה שלי מודה לנערים ומקווה שיוכל לעזור לעוד ילדים
ראובן: משבח את הדר המורה שבשבילי היא אבוקה, בחורה בלתי רגילה וחברה קרובה.ישבתי עם הראל ולא פעם בשיחות המשותפות גרם לי להתרגשות רבה.
רחל:מבקשת אני להודות על הזכות לעבוד עם דולב.
מדברי התלמידים: שון:  תודה לכולם ובמיוחד לשלמה שגילה כלפי סבלנות רבה לימד אותי הרבה דברים ושהעניק לי מזמנו
ושלמה בתגובה מבטיח לסייע לו לפרוץ קדימה.
הראל: תודה לראובן שהקדיש לי מזמנו, והבטיח לעזור לי.
דולב: תודה לרחל שסיפרת לי את סיפורך למרות הכאב שכרוך בהעלאת הזכרונות, היית מדהימה.
ולסיום חלוקת תעודות לותיקים ולתלמידים,



אין תגובות: