יום רביעי, 11 באפריל 2018

"מגיע מרחוק למפגשים...מה שנכדינו יעשו, תמיד נאהב ונעריך...ההקשבה שלי לסבא עכשיו הרבה יותר משמעותית" מהחוויות ב"גוונים" בעין המפרץ


המורה המובילה, רינה כהן, מספרת
 כתה ה "ורד" מקיימת סדרת מפגשים עם הסבים והסבתות. במפגשים הנכדים נחשפים לספורים ולחוויות החיים של הסבים ומעמיקים את הקשר והשיח בין הדורות
התלמידים עשו עץ שורשים משפחתי ובחנו את התכונות, הכישורים ותחומי העניין החוצים דורות.
בתערוכת הצילומים המרגשים שוחזרו תמונות ילדות של הסבים בשלוב הנכדים בעזרת המורה לצילום דן חודק. כל אלו שולבו בתערוכה הבית ספרית אליה הזמנו את הסבים, בה היה להם מקום של כבוד כשאז הצגנו בפניהם גם את תוצר הלמידה שלנו מחקר מצריים העתיקה. 
   כל מי שנכנס לתערוכה התרגש איתנו מהעשייה המשותפת עם הסבים. 
בהזדמנות זו התקיים גם מפגש כישורי חיים יחד עם הסבים, בנושא משמעות החופש בהנחיית היועצת אסתי. 



















מדבברי הסבים : "הרגשתי שנכנסנו לתערוכה במוזיאון.. ..העבודות של הילדים ברמה גבוהה, היה ממש מרתק..אני מגיע מרחוק למפגשים ומה שנעשה פה הוא מעולם אחר, על רמה! ..כל כך מרגש מה שראינו פה ..יישר כוח לילדים ולמורים...מה שנכדים שלנו יעשו תמיד נאהב ונעריך" 
ומדברי הנכדים: " אני שמחה שאני יכולה להראות לסבא מה אני לומדת ועושה בבית ספר..ההקשבה של הרבה יותר משמעותית עכשיו..הראיון עם הסבא לימד אותי עוד דברים שלא ידעתי עליו."  


אין תגובות: