יום חמישי, 6 ביולי 2017

משפטים מרגשים ביותר בתכנית ב"איל" עכו שהובילה זו השנה החמישית ז'קלין בן דוד: "התחברתי כמו אל סב/תא שלי... .נדהמתי משאלות וסקרנות הילדים...נתנו לי מוטיבציה... מודעות וחשיבה"


המורה ז'קלין בן דוד הובילה את התכנית, זו השנה החמישית בבי"ס איל בעכו שמנהלת עדי לי-אב. הדגשי התכנית משתנים עם השנים והפעם המשתתפים התמקדו בחקר שמותיהם.
מדברי התלמידים והוותיקים זל"ז:
התלמידה איה לאסיה: "תודה שהיית אתי בימי שני, היה לי כייף לדעת דברים על לטביה, על הקשיים שעברת, ללמד אותך מה זה בכלל מחשב, העתקות, הדבקות, וכל מה שאת צריכה. ולכולם: 'יש לי חיבור לאסיה שהיא כמו סבתא שלי "
באסל:  התחברתי אל שאלתיאל כמו אל סבא. תודה לאל שיש לי אותו, לא רוצה יותר מזה. היה כייף, פעם שלישית שאני בתכנית, נהנה לעזור למבוגרים, נהיה בקשר בעתיד"
יוסף המבוגר: "התרגשתי בבית התפוצות מדגם בית הכנסת במרוקו, הייתי שם......"
ישראל: "היה מעט מידי...נהדר אומצתי ע"י שניים כסבא, נדהמתי מהשאלות, מהסקרנות, מרגש מאד, טיפה בים....זה נתן לי מוטיבציה...  ".  
"תודה לבי"ס איל שבמסגרתו התכנית פועלת, שימשיך כך, בי"ס מיוחד במינו.....גליתי ילדים מאד חכמים   שאני לא משתווה להם, נותנים עם מודעות ומחשבה משלהם, ראיתי ילדים שלא האמנתי שכך יידעו התלמידים באים בגאווה, עם חיוך. 
רחל:"תודה לז'קלין שעשתה שמיניות באוויר לתאם את ימי שני"
שרה: "תודה למנהלת עדי, למדריכה ליזי, לכולם אחד אחד" .



אין תגובות: